فهرست مطالب مقدمه نقش عوامل بهداشتی و انگیزشی در رضایت و نارضایتی کارکنان نقش عوامل بهداشتی – انگیزشی در رضایت و عدم رضایت کارکنان نکات مورد توجه در نظریه دوعاملی هرزبرگ عناصر نظریه هرزبرگ کاربردهای تئوری هرزبرگ برای مدیران   بخشی از متن مقدمه فردریک هرزبرگ روانشناسی بود که در سال 1975 تئوری دو عاملی بهداشتی-انگیزشی را ارائه نمود. تئوری هرزبرگ یک مجموعه از عواملی که منجر به عدم رضایت شغلی می‌شود را مشخص نموده است که این عوامل را بهداشتی یا نگاهدارنده معرفی می‌کند. وی همچن ...